fredag, september 14, 2012

Always look on the bright side of life

En ufatteligt uoriginal titel, men ikke desto mindre er den lige i øjet, når det kommer til mit liv her på det seneste.

I dag var jeg til lægen for at få endnu en omgang piller til at dulme min efterhånden 7-ugers lange forkølelse. Jeg fik i denne omgang recept på både næsespray og stikprøve. Oven i min sygdom har jeg i lang tid humpet rundt med en forstuvet storetå, men den havde han ikke tid til at se på, så jeg humper stadigvæk rundt - lige hjem til en konvolut fra Dansk Skolefoto, hvori jeg finder mit klassebillede: AnnMary looking all lalleglad. Tak Dansk Skolefoto.

Før besøget hos lægen formåede jeg at falde ned ad kældertrappen, hvilket har resulteret i blå baller x2, og min tommelfinger fik sig også et slag, da jeg tabte sukkerskålen lige ned i hovedet på mig selv.

Som I ved fra i fredags, fik jeg hævet mig en hel masse usynlige penge, og på trods af at de godt ved, at jeg virkelig, virkelig har brug for dem, når jeg skal på studietur i næste uge, kan jeg altså først få fingre i dem på mandag. Men så er det godt, at jeg har en mor, der er god til at låne ud og at fyren i banken får mig til at grine over hele situationen - også selvom at den hellere var undværet.

Vi ses en gang i næste uge, når jeg har været i London og ikke længere kan gå, xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar