lørdag, december 22, 2012

Et lille mesterværk

THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER
Stephen Chbosky
Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal beskrive det; som regel har jeg svært ved at genlæse en bog, gense en film osv. med mindre, der er gået et betydeligt stykke tid. Jeg så denne film for første gang i dag, og jeg har lige set den for tredje gang. Mine kære unge medmennesker - denne film er et mesterværk, der skal ses, genses og fortælles om. Der er smukke, unge og ikke mindst dygtige skuespillere i hovedrollerne, og manuskript, scenografi, og hvad der ellers hører til i en filmproduktion, er helt i top. Man græder, og man føler en eller anden form for bekræftelse i livet, når man ser den - især hvis man, som jeg, er teenager.
... Jeg er meget interesseret i at høre jeres holdning til filmen - har den mærket jer lige så dybt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar