lørdag, januar 26, 2013

Endnu en video..

POWER FLOWER
Stevie Wonder
Her har vi et helt fantastisk stykke musik af en helt fantastisk kunstner. Efter at have gået til sang i omtrent et halvt år, har min sanglærer og jeg nu fundet ud af, at jeg egner mig godt til at synge feel-good afromusik. Det har ellers ikke været min foretrukne musikgenre, men når jeg til sangundervisning får muligheden for at dykke længere ned i sangene, giver det mulighed for revurdering - og så er det helt kanont fedt at synge.
Ellers nyt siden sidst: Jeg havde såmænd fødselsdag i torsdags d. 24., hvilket altid er dejligt, og så blev jeg jo 18, så jeg har været en del på bar ;) I den næste uges tid får jeg igen travlt med skolekomedie, arbejde, lektier og med at forberede mig på turen til PRAHA 2013 - YESS! Jeg håber, I har det ligeså godt som jeg, og så lover jeg at poste nogle flere indlæg i nærmeste fremtid. Kys til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar