tirsdag, februar 26, 2013

En blogger om blogs

Kære læsere

Det er ikke mange blogs, jeg læser, for egentlig synes jeg, der er bedre ting at tage sig til. Måske er det fordi, jeg ikke er helt igennem interesserer mig for mode, hvilket I allerede ved; jo, jeg tænker da over, hvilket indtryk jeg vil give folk, der møder mig, men det er slet ikke en passion. Jeg har også forsøgt mig på tumblr (samme domæne som her), for hvad er bedre end en væg fuld af billeder af smukke steder, man ikke selv kan tænke sig til? ... at se dem i virkeligheden, og hele min tilværelse endte simpelthen med, at jeg postede billeder af smukke ting, jeg aldrig ville nå ud at se, hvis jeg ikke lettede røven.

Nu har jeg kun få blogs, jeg følger. Heriblandt et par hjemmesider med indretnings- og boliginspiration. Og så er der alligevel et par stykker derudover - MI CONFESIÓN er en af dem.
Jeg opdagede bloggen her forleden dag, hvor jeg, som sædvanligt, skimtede et par indlæg igennem fra "just another blog". Ret hurtigt blev jeg dog fanget, og det endte simpelthen med den længere romanlæsning, for bloggens ejer skriver så godt - ægte, humoristisk og tilsyneladende frit fra hjertet. Her findes både modetips, kærestesorger og så kommer man hurtigt tættere på bloggeren, for hun tør godt sætte sig selv i centrum uden at virke "selvcentreret" - meget inspirerende og dermed også grunden til, at jeg anbefaler den til jer.
Og nu for my plesure: kender I til nogle inspirerende blogs?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar