søndag, februar 24, 2013

Huh ?

I har måske bemærket, at der har været lidt mangel på personlige indlæg her på bloggen, og det er jeg ked af, for det hører sig da selvfølgelig til. 
Det må jeg undskylde i min frustration over at være så demotiveret som overhovedet muligt for tiden - jeg finder ingen motivation og får ingen input af nogen som helst art, hvilket mindsker mit håb og dermed min vilje til at lave fede ting og opnå gode resultater totalt. Det ses også i mit skolearbejde. Men helt ærligt - hvad er det også for noget, at man som gymnasieelev har som hovedmotivation at skulle opnå et eller andet snit, der er "altafgørende" for éns fremtid? Det er som om, alt viden skal indlæres med det formål, at man kan sidde og fyre de rigtige, fine ord af i tyve minutter til eksamen i 3.G. Jeg vil så gerne lære for at lære, men det er så svært at bevare et sådant fokus, når man konstant holdes i ørerne af systemet. 
L O R T E S Y S T E M
.. Eller? Jeg ved det ikke. På et tidspunkt skal jeg bare langt væk. Måske into the wild? Hvem ved. Foreløbigt skal jeg ikke så langt endda, men der er alligevel et stykke vej til Paris, som jeg planlægger at indtage engang til efteråret.
À bientôt mes lecteurs!

Puis les gens par milliers
Sous le ciel de Paris
Jusqu'au soir vont chanter
L'hymne d'un people épris
De sa vieille cité

Sous le ciel de Paris
Édith Piaf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar