mandag, februar 25, 2013

I NEED YOUR LOVIN' LIKE THE SUNSHINE
Marc et Claude
Meget musik kommer jeg til at elske igennem mine venner og bekendte - andet opdager jeg på YouTube, men engang imellem er det via radioen, jeg lærer sød musik at kende. Her er det om at huske tidspunkt, titel-citat eller kunstner for nogensinde at støde på nummeret igen. Dette nummer hørte jeg i sommers i fransk radio, og uden pen, papir eller pocket recorder var jeg heldig at sætningen: "I need your lovin' like the sunshine" også er sangens titel, for efter længere søgen fandt jeg frem til dette primitive YouTube-opslag, som svarede til det, jeg havde hørt i radioen. Versionen er ikke originalen, men vokalen er den samme, så jeg går ud fra, det er Marc et Claude-duoen, der er kunstneren. Personligt synes jeg, det er den bedste version, men det kan jo selvfølgelig bare være, det er på grund af erindringen om sydens solnedgange, at jeg har det sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar