søndag, februar 17, 2013

INTO THE WILD
Michael Brook, Eddie Vedder
I går aftes syntes jeg, at jeg havde hørt folk fable om filmen længe nok. Senest var det min veninde Martha, som anbefalede mig den på det kraftigste, så nu var det altså på tide at få den set. 
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det, men filmen er en af de film, der fik mit voksne og ellers så ansvarsfulde og logisktænkende sind til at ville vandre ud på flugt i den vilde natur. Den fik mig til at genoptage drømme, jeg ellers ikke har turdet drømme, siden jeg blev sådan 'bevidst'.  Forude ligger dog, for mit vedkommende, lige en studentereksamen først, så i denne omgang fik jeg påbegyndt en sang inspireret af filmen, men det skal ikke undervurderes.
I kan selv finde traileren, men jeg har fisket filmens to soundtracks frem, som byder på det rareste stemningsmusik, man kunne tænke sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar