torsdag, februar 28, 2013

Jagtvej 199

Er der noget, der aldrig går af mode blandt de københavnske unge, er det genbrug. Det er retro, billigt og helt unikt, hvilket giver det en lidt højere værdi end alt andet, vi køber. Jeg har efterhånden, i mine "mange" unge år, besøgt en hel del genbrugsbutikker - i Marais, Southall, Berlin og ikke mindst i vores kære København. Når man har været så vidt omkring i det gamle tøjs verden, har man prøvet lidt af hvert både kvalitetsmæssigt og økonomisk, og jeg har nu fundet min favorit - herhjemme i hvert fald.
Butikken hører under Child Care, hvilket blot er en bonus, og er derudover vintage MEN i den billige ende. Det er ellers sjældent, når det er vintage, men efter et besøg i butikken her, har jeg ALTID noget med hjem, og jeg har fundet ud af, at jeg er langt fra den eneste; utallige bloggere har nemlig allerede lovprist og anbefalet den, hvilket er fuldt ud forståeligt!
Nu tænker I så måske, at det er voldsomt dumt af mig at gøre reklame for den, men det lader altså til, at butikken altid er friskt fyldt op med nye vidundervarer.
Nedenunder ses butikken ude- og indefra (hentet fra Passions for Fashion og buytheway).








Ingen kommentarer:

Send en kommentar