søndag, april 14, 2013

But what does she wear?

But what does she wear?
Der er mange forskellige måder at lække informationer om sig selv til sine læsere på, og her er så et indlæg med lidt tøjinspiration fra mig til jer. Ret simpelt - ikke noget fancy. Alt tøjet er noget, jeg ejer, eller også ligner det. Jeg tror, det er svært for mange at definere deres tøjstil, for den er jo i konstant forandring og så påvirkes man hele tiden af de mennesker og omgivelser, der er omkring én. Selv holder jeg mit tøj i en lidt farverig retning med sjove motiver eller print på. Jeg vil dog sige, at jeg altid vælger mellem et enten funky print eller snit - ikke begge dele sammen. Jeg dyrker også det klassiske look, men her ligger jeg nok i den drengede ende med en kærlighed til Oxford-shoes og bukser med fold. Jeg kan sige, at jeg aldrig har været en decideret sneakers-pige, men jeg har dog et par, som jeg elsker højt - især fordi jeg bevæger mig en del og har tendens til at slide alle mine sko op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar