søndag, april 21, 2013

Venskabs-værker og Facebook-fund

Som I nok har bemærket, er jeg ganske glad for at vise min collage-væg frem, men det er nu ikke den, der er fokus på her. I dag har jeg nemlig for alvor lukket sommeren ind på mit værelse, da jeg, i sorteringen af min arkitekt-onkels billeder, fandt dette maleri (venstre) af en strand, som er en gave fra en af hans amerikanske maler-kammerater, "G Stuart". Det er fra '89. Jeg ved ikke, om det er kunstværket i sig selv, eller om det er timingen, der gjorde, at jeg pludselig sad og malede ramme og skar papir til, men noget fik mig til at tage min ellers så elskede Klimt-plakat ned fra væggen for at hænge dette venskabs-værk op. Det bringer nu også en del glæde pt.
Andet er det billede, der vises på min computerskærm; en due, der bliver fanget i vingen. Er det ikke smukt? Det er et Facebook-fund og holder for mig 100p!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar