fredag, juni 21, 2013

Tip: ⓄⒾⓁⓁ

OILL BOSTON BACKPACK
599,00 299,00 DKK
I dag var jeg ude på Amager for at tage en grundig øver med det funkband, jeg synger i - vi spiller forresten på Rust i morgen, hvor vi steamer lokalet op med en hed omgang traditionel danse-funk! Det er nu ikke det, indlægget her skal handle om; jeg er kræsen.. Eller: Jeg ved, hvad jeg vil have, og lige nu, her, på min sofa midt om natten, er det denne her rygsæk af mærket Oill. For et par år siden fandt jeg en anden, der var både fed og til at betale, og den er stadigvæk lige så fed, bortset fra at den ikke holder til at bære rundt på en stor bunke bøger hele dagen (den har knapper som lukkemekanisme). Jeg ved godt, at jeg bliver student her om en uge, men for mig er det virkelig something great, når jeg rent faktisk støder på noget - fx tasken her, uden at have ledt efter det.
Et godt eksempel på min kræsenhed er, som tidligere nævnt, min translokationsbeklædning, jeg højst sandsynligt ender med at sy selv.
Nå, anyways; Oill har for tilsyneladende lidt af et udsalg for tiden, og en god rygsæk, der oven i købet ser smart ud, er noget, der burde friste enhver, der ser frem til et par skolesemestre eller whatever. Comfy and good looking - det er noget for mig, så tippet er hermed videregivet til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar