tirsdag, august 13, 2013

Nye tider

Både vejret og tonen i mit sind er skiftet.
Det er ikke længere det lune vejr med den varme sol, der kører i døgndrift for at give danskerne deres gode humør igen. Det er ikke ikke længere dage med otte timers sidden på stole i hormonsprængte klasselokaler, der kan gå for at præge min hverdag. Nej - nu har monsunvindende og et urokkeligt tæppe af regnvejr taget over, og hver dag kommer jeg hjem fra mit tjenerarbejde (kys og hurra for det) og er helt udmattet, hvorved jeg kaster mig på hoved i seng for at kunne lade op til endnu en dag med hårdt arbejde. Men jeg elsker det!

Det er rart at stå på egne ben, og det er en luksus at tjene sine egne penge. Det er fedt at have rigtig fri, når man har fri, og det er endnu federe at udnytte den frihed i fulde drag; at banke på hos en ven, at bage sig fed i bagværk og ikke mindst at have god samvittighed over at læse, skrive og skabe, uden at der står en Lectio-note og kigger én over skulderen hele tiden.

Hvad, jeg i dag har tænkt mig at fremlægge for jer, er en plan, der længe har været undervejs i mit hoved men først nu er i stand til at blive realiseret. I ved, at jeg skal til byernes by, det masseelskede Paris i november blev det til, og inden da venter mig kun hard work og den mentale klargørelse - og så dette projekt.
Jeg ved ikke, om jeg vil være så ambitiøs at kalde det en plade, men planen er at få 14 numre indspillet i en sådan stand, at jeg kan nikke smilende over dem, når jeg er på røven i Frankrig og intet andet har at tage mig til. God plan, ja? Jeg regner med at gøre det sådan, at jeg skriver, indspiller, omskriver osv. i min fritid, og så vil jeg løbende poste sangtekster og opdateringer her på bloggen.

Den håber jeg, I er med på?

Totalt uoverskuelig plan over rækkefølge af numrene

2 kommentarer:

  1. Det lyder sgu spændende Anne! Kan høre at du virkelig brænder for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, C! NU skal det gøres ;)

      Slet