onsdag, september 26, 2012

Vintertøj

Så er der mere tøj på ønskelisten, som jeg kan pakke mig ind i her til vinter.
Just Female Wool Funnel Coat
JUST FEMALE
1485,00 DKK
I husker måske den jakke, jeg fandt af mærket Whistles til ca. 2500 kr. Well.. Denne her er faktisk meget mere mig, den er varmere og 1000 kr. billigere!
Den er fundet på modebloggen WhyWeFly, og så ser den også helt pæn ud på os helt almindelige mennesker.
ASOS ABRACADABRA Leather Jodhpur
Ankle Boots
ASOS
841,50 DKK
Er de ikke vilde? Det er sådan et par sko, der, for mig, er lige på grænsen til at være for skøre (måske er jeg bare lidt for konservativ ang. sko). Jeg tror, at de ville være rigtig flotte sammen jakken, og så er det et kæmpe plus, at sålen er så tyk, så kulden ikke går lige igennem.
Faith Sandy Zip Side Flat Ankle Boots
FAITH
643,50 DKK
Disse sko er den sikre løsning, hvis man kan sige det sådan. Chelsea-støvlen. Dog er helt sikkert ikke så varme, som den anden sko, men man kan ikke gå forkert i byen med dem!
Jeg synes, at netop denne model er meget elegant - fandt den, som alt andet, på ASOS. Dem kunne jeg godt overveje at købe, engang når jeg igen er i besiddelse af penge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar