onsdag, januar 02, 2013

Action!

INTRODUCTION TO ACTING
Brad Heller
Jeg har altid tænkt på skuespil som noget meget risky og til en vis grad også fake (!) Det risikable ligger, for mig, i, at man ikke kan se sig selv og derfor ikke har nogen form for idé om, hvad det er, man står og laver. Samtidig skal man fremprovokere følelser, der slet ikke hører situationen til, og da jeg altid at set mig selv som lidt af en gennemskuelig, åben bog, når det kommer til sådanne situationer, regner jeg simpelthen ikke med at kunne holde masken.
I videoen her står acting coach Brad Heller for en kort introduktion til skuespillets verden. Som I måske allerede har gennemskuet, er jeg lidt multifascineret, når det kommer til kunst, og hvis det var muligt, ville jeg gerne være både komponist, sanger, skuespiller, danser og maler - nu får vi se. Heller giver os i videoen et indblik i de helt grundlæggende metoder, når det kommer til dét; at udtrykke sig.
- se den. Om muligt giver den også jer et andet blik på, hvad det vil sige at spille skuespil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar