tirsdag, maj 14, 2013

Goodiebox #1

Jeg har simpelthen glædet mig som et lille barn til at modtage min første Goodiebox, og nu er den her heldigvis. Jeg har ikke haft lejlighed til at prøve så mange af produkterne endnu, men her er indholdet af den finde pakke og derudover korte beskrivelser af produkterne.

Selve æsken - lækker indpakning!

KOHL PENCIL
Nuancen er nude, og selvom jeg ikke bruger eyeliner til daglig,
så giver den lyse streg nu ganske friske øjne.

ACQUA di GIOIA eau fraïche
Dette er en ganske glimrende parfumeprøve, og duften ligger
i den søde, fyldige ende.

DERMALOGICA UltraCalming
Inde på Goodiebox' hjemmeside har jeg angivet, at jeg har
følsom hud. Disse er tilsyneladende produkter, der skulle
bevirke en forbedring ved uren hud (ikke mit tilfælde) og rødmen.

RIMMEL LONDON BB CREAM
Dette er en prøve på en foundation, der åbenbart både fungerer
som primer, solcreme (solfaktor 25) og som foundation.

L'ORÉAL EverPure
Prøver på shampoo og balsam, der skulle være gode mod specielt
tørt hår.

APPEAL 4 Grey Nightshade
Denne neglelak har en fin grå nuance, er ikke testet på dyr, og så
indeholder den hverken parabener, formaldehyde eller toulen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar