lørdag, maj 11, 2013

Sommerkjoler 2013

Det er som om, piger i dag ikke bryder sig specielt om at gå i kjole. Eller også er de - ligesom mig - bange for enten at se for pigede ud, eller for at tiltrække sig for meget opmærksomhed. Nå, men det er i hvert faldt ærgerligt, så her er mit bud på 9 sommerkjoler, der ikke er alt for tuttenuttede, til en god pris og af mærker, der er let tilgængelige.

Summer dresses #2013
1 H&M Jeg er egentlig træt af blonder, og synes mest, de hører konfirmationer
og 7. klasse til. Denne kjole ser dog hverken discount eller alt for pattet ud, og det har især noget med det løse cut at gøre.
2 MONKI Har selv en vintage-skjortekjole, der ligner denne på en prik, og hvor har jeg dog været glad for den! Jeg har fået mange komplimenter for det elegante men samtidig udfordrende ved den.
3 MONKi Denne her er totalt simpel og skøn at have i sit klædeskab, hvis man ikke er til alt for feminine kjoler.
4 GANNI Jeg elsker palme-stoffet, og så er kjolen her en rigtig sommerkjole, der er super yndig i sig selv ... altså behøves ikke overdådigt fodtøj for at gøre den interessant.
5 URBAN OUTFITTERS Drop waist-kjoler er simpelthen så søde, synes jeg. De er feminine men med et både barnligt og også afslappet twist. Modellen fra UO er min yndlings.
6 ZARA Jeg har selv prøvet kjolen, men havde lige købt en lignende fra H&M. Den er i noget dejligt groft stof og med fedt motiv og flotte farver. Must have!
7 ZARA Bindekjolen her synes jeg personligt rigtig godt om, og farven er en, jeg er blevet rigtig glad for. Letsindig og derfor sommerlig.
8 TOPSHOP RØD er en farve, jeg digger lige for tiden, og så er Topshop jo verdensmester i at lave fede kjole-snit. Fin detalje med hullet på maven.
9 MONKI Det er af min overbevisning, at ingen pige bør undlade at have en lang hverdagskjole - den fungerer faktisk til mange kropsformer/størrelser, og så kan man binde den op i siden eller tilføje en sommerjakke eller noget andet, hvis den skal styles lidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar