søndag, maj 26, 2013

Those rainy days


Jeg er ikke den første blogger, der er ude met et indlæg omkring, hvad man kan bruge en grå og kedelig regnvejrsdag til af spændende ting.
Selvfølgelig er der lektielæsningen - for mit vedkommende venter engelskeksamen i morgen, men hvis man ser lidt bort fra den (...), så er der faktisk andre ting at bruge sit liv på, når det regner.
Her er mit bud på tidsfordriv (i hvert fald for mit eget vedkommende i dag):
  • Jeg vil ikke sige, at det at rydde op på sit værelse er det mest appellerende, men der skal ikke meget til, før at det giver mere rum, overskud og ikke mindst plads til rent faktisk at kunne foretage sig noget derinde - det går lynende stærkt, hvis man sætter noget lækkert musik på imens (eksempelvis bloggens playlist ude til højre →)
  • Når det er gjort, så er der plads til at påbegynde diverse projekter. Jeg selv elsker at sætte mig til at tegne, male, indspille noget musik (Garageband, Logic - you name it) og en virkelig hyggelig idé er at opspore fede TV-serier, og så bare kaste sig over 1. sæson. Et par idéer:
    • Sex and the City, Grey's Anatomy, The Carrie Diaries, Girls, How I met your Mother, Friends, Twin Peaks, Beverly Hills, Awkward
  • Noget af det hyggeligeste og bedste tidsfordriv, jeg overhovedet kan komme på, er bagning. Derfor er her samlet alle mine (hyppigt) afprøvede opskrifter - lette og ikke så tidskrævende:
  • Er man i et lidt mere filosofisk humør, kan man sætte sig og skrive sine tanker ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar