torsdag, juni 06, 2013

Bad, bad blogger ... or?

Måske ønsker I helst et filosoferende indlæg om et eller andet mellem himmel og jord, men jeg må skuffe jer for så at berolige jer - dem skal der nok komme mange af. Dejligt, at der bliver stemt i afstemningen.
Det, I nu skal læse, er imidlertid noget helt andet og måske knapt så dybt: Jeg bliver student om knapt en måned, og dertil hører både hue, blå bog og engagement på falderebet. Så er der selvfølgelig også studentereceptioner, vognkørsel og ... translokationstøj. Det er ikke løgn, hvis jeg siger, at jeg har været ude og finkæmme hele København City for hvidt tøj - det har jeg, og jeg fandt alligevel intet, der faldt helt i min smag. Det slår ligesom hen i konfirmation og 7. klasse, som I jo ved er både kikset og akavet i mit hoved. Min veninde havde fundet et smart, minimalistisk blondesæt (lange bukser + skjorte), men det lå også i et pebret leje, der altså ikke helt er mit i denne måned.
Efter, træt og frustreret, at have søgt i både online og andre shops, havde jeg næsten givet op, da jeg pludselig stødte på noget knaldhamrende sødt inde på bloggen Blameitonfashion. Blogejeren har i et indlæg fundet de sødeste, dyreste sommersæt, der er i høj grad hitter til sommer. Lykkelig var jeg nu - indtil prisen gjorde mig ulykkelig.

Nu har jeg besluttet mig for at sy det selv. Jeg er slet ikke syerske, men hvor svært kan det være at sy en top og et par shorts? I weekenden tager jeg ud og finder noget stof, og så må det gå, som det gør ... måske har jeg stadigvæk min konfirmationskjole gemt væk et sted?
I får selvfølgelig en update og et par billeder, og så ville jeg også lige vise jer et par sko, der er rå, anderledes, enormt fede og velegnede til føder, der ellers hurtigt slider sko op - de er nemlig i et plastiklignende materiale og lige til at tørre af (ser jeg i mit hovet). Perfekte til at pifte et lidt højtideligt, hvidt translokationsoutfit op.

CHEAP MONDAY Go Oxford
840,00 DKK
Sølv eller blå?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar