onsdag, juli 10, 2013

Seeking!

Nu kan jeg ikke finde på flere ting at fylde hverdagen ud med; det er tid til at få et arbejde. 30.000,- har jeg brug for, så jeg ikke dør af sult de første par måneder i Paris, hvis jeg nu ikke liiige er heldig nok at få et job forholdsvis hurtigt.
Jeg har 5 måneder. Pyha.

Dette er mit første forsøg på en jobansøgning, for mit kirkesangerjob var mere praktisk. I må endelig lige smide en kommentar, hvis den er helt hen i vejret, eller hvis noget mangler.. Hvad ved jeg! Selvfølgelige er I også hjertens velkomne til at skrive, hvis I kender steder, hvor de søger friske, unge piger med blod på tanden!

Kære arbejdsplads

Mit navn er Anne Marie, og jeg er en 18-årig pige, der er interesseret i at finde et fuldtidsarbejde – gerne med kundekontakt.
Her i sommers gik jeg ud af Aurehøj Gymnasium, hvor jeg har haft linjen MUS (A), ENG (A) og PSY (C). Sideløbende med min skolegang har jeg gået både til dans og sang, og derudover arbejder jeg et par timer i weekenden som kirkesanger i Husum Kirke, et job, der giver rigeligt plads til yderligere arbejde.

Jeg har tidligere arbejdserfaring som kirkesanger, børnepasser, og så har jeg stået i kassen hos bageren Det Gyldne Brød – altså har jeg haft med direkte kundekontakt at gøre før, og jeg anser det for virkelig hyggeligt!

Hvis jeg betragter mig selv, er det som en positiv, udadvendt pige med et godt samtalegen og en interesse for at lære. Jeg er flittig med mit arbejde – muligvis også en smule perfektionistisk..

Da jeg er interesseret i at spare penge sammen, har jeg selvfølgelig i sinde at tage mit arbejde seriøst, og med mange tidligere fritidsinteresser, er jeg vant til at skulle overholde prøvetider osv. Jeg kan starte snarest muligt.

Jeg håber på at høre fra jer!

Mange hilsner Anne Marie

Adresse: XXX 
Telefon: XXX   
Mail: XXX
(.. føler, min mund ser lidt sjov ud på det her billede - leder
videre!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar