mandag, august 26, 2013

Hvad skal der ske?

Jo, ser I; nu nærmer tiden sig, hvor min veninde (Christine) og jeg rejser til Paris. Den 15. november bliver dagen for afrejsen, og i den anledning har jeg åbnet for en blog, der udelukkende vil omhandle vores otte måneder derovre.
Dér vil postes billeder, anbefales restauranter, museer og alt andet, der hører til.

Jeg har haft virkelig svært ved at beslutte mig for, hvad der skal blive af bloggen her, men nu tror jeg, jeg har fundet frem til, at jeg holder den åben, men at I nok må regne med lidt længere mellem indlæggene, da jeg vil være mest aktiv på den anden blog. Jeg vil selvfølgelig stadigvæk opdatere vedrørende mit musikprojekt, som jeg stadig er i fuld gang med.

Det bliver spændende, nervepirrende og ikke mindst helt fantastisk for os at prøve, og jeg håber virkelig, I får lyst til at følge lidt med på sidelinjen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar