mandag, september 02, 2013

Long time, no see

Der er noget mærkeligt over det dér med at lægge videoer ud af sig - det er noget, jeg har overvejet en hel del gange, men hver eneste gang har jeg alligevel valgt at lade være, for jeg synes simpelthen, jeg lyder så dum at høre på, og så vil jeg nok ikke helt se i øjnene, at det er den ægte Anne Marie, jeg ikke helt kan slippe væk fra.
.. Men nu er de her altså; min første video, og jeg tåler det kun, fordi lyden på min computer ikke virker, og jeg derfor ingen mulighed har for at høre den igennem, haha!

Det er sådan set bare endnu en statusopdatering omkring Paris, og hvad der ellers venter forude.



Okay - tilsyneladende findes der ingen lyd til videoen, så I får den bare her: Jeg kigger i øjeblikket efter lejlighed i Paris (DYRT!), og så arbejder jeg hele tiden, og hov - jeg er kommet til at tage nr. 25 med hjem fra arbejde, og så er der også noget med forfatterskolen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar